Hostess rendelés rendezvényre és konferenciára
Hostess bérlés szolgáltatásunk, valamint a hostess rendelés igénybe vehető bármilyen céges és üzleti rendezvényre, fogadásokra, konferenciára, gálavacsorára, kiállításokra, promóciókra, továbbá privát eseményekre. Rendezvényirodánk külön hostess ügynökség részleggel rendelkezik, így hostess bérlés szolgáltatásunkat saját, minőségi hostess csapatunkkal biztosítjuk a rendezvényekre Budapest és Magyarország egész területén. Proaktív csinos rendezvény hostesseink több éves gyakorlattal, kiváló kommunikációs képességekkel és szakmai felkészültséggel rendelkeznek. A hostessek standard formaruhában, illetve egyedi ruházattal is rendelhetők bármilyen rendezvényre, konferenciára és promócióra. Az igényelt formaruha/egyenruha, valamint egyedi ruházat biztosítása, illetve kölcsönzése előzetes egyeztetés alapján történik.
Hostess szolgáltatásunkat az alábbi kategóriákban kínáljuk
A rendezvény hostessek és hostok kiterjedt feladatok elvégzésére rendelhetőek bármilyen eseményre. Fogadják, valamint regisztrálják az érkező résztvevőket, eligazítják a vendégeket, igény esetén a ruhatárban is tevékenykednek. A rendezvény végén az ajándékok kiosztásában is segítenek. A rendezvény hostessek megjelenéséhez a standard üzleti formaruhákat ügynökségünk külön díj nélkül biztosítja.
A konferencia hostessek, illetve hostok segítséget nyújtanak az esemény megkezdése előtt a bag-ek összeállításában a résztvevők számára, továbbá fogadják, regisztrálják és elirányítják az érkező vendégeket. A konferencia megkezdésekor igény esetén kiosztják a tolmács vevőkészülékeket. A konferencia időtartama alatt segédkeznek a mikrofonok használatában, valamint hasznos információkkal látják el a vendégeket.
Hostess bérlés szolgáltatásunk igény esetén dekoratív modell-hostessek részvételével is rendelhető, akik nem csak megjelenésükkel, hanem sok éves gyakorlatukkal és kiváló kommunikációs képességükkel is hozzájárulnak a rendezvény, promóció, illetve kiállítás sikeréhez. A hostok és hostessek részére a standard formaruhákat ügynökségünk díjmentesen biztosítja, illetve egyedi formaruhák készítésére is lehetőség van.
Hostess bérlés szolgáltatásunkat egyedi megjelenéssel és akár jelmezes hostessekkel is biztosítjuk bármilyen rendezvényre, kiállításra és tematikus partira. A speciális formaruhákat, kosztümöket és különleges jelmezeket ügynökségünk kölcsönzési díj ellenében biztosítja, illetve egyedi formaruhák készítésére is lehetőség van. Az egyedi formaruha gyártás költsége függ a kiválasztott ruhától/jelmeztől és mennyiségétől.
Hostess szolgáltatás és hostess közvetítés díja
Hotess bérlés szolgáltatásunk aktuális ára és a modell közvetítés díja függ a választott idegennyelv-ismerettől, a hostessek/hostok feladatkörétől, az igényelt ruházattól/megjelenéstől, valamint rendezvény időpontjától, illetve helyszínétől. Az igényelt hostess szolgáltatás aktuális ügynökségi díját email-ben megküldött ajánlatunk tartalmazza. További információkkal kapcsolatban várjuk levelét vagy telefonhívását!
Hostess szolgáltatásunkkal kapcsolatos bővebb információk elérhetőek Hostess Ügynökségünk weboldalán az alábbi linkeken:
Rendezvények teljes körű lebonyolítása
Irodánk vállalja a rendezvények teljes körű lebonyolítását, melynek keretén belül biztosítjuk a technikai szolgáltatást, a műsorszervezést, a zenei produkciókat és a fotó-videó szolgáltatást. Műsorszervezés szolgáltatásunk a zenés-táncos műsorok és showműsorok mellett, népszerű énekesek, valamint sztárfellépők produkcióit is tartalmazza. Továbbá zenei adatbázisunk magában foglalja a party zenekarokat, tánczenekarokat, DJ fellépőket, illetve zenészek és jazz zenekarok széles kínálatát. Igény esetén biztosítjuk teljes körű catering szolgáltatásunkat a bérelt rendezvényhelyszínekre, valamint a dunai sétahajókra és rendezvényhajókra.
Amennyiben hostess szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, a Kapcsolat menüpontban található elérhetőségeinken várjuk ajánlatkérését, amely tartalmazza az igényelt szolgáltatásra vonatkozó részleteket és információkat, valamint a rendezvény főbb paramétereit. Irodánk a beérkezett ajánlatkérést 48 órán belül feldolgozza és a megadott email címre elküldjük árajánlatunkat.
Szolgáltatásainkat elektronikus úton vagy személyesen budapesti irodánkban lehet megrendelni előzetes időpont egyeztetés alapján. A megrendelés rögzítéséhez a kiválasztott szolgáltatáshoz tartozó részletek véglegesítése, szerződéskötés és előlegfizetés szükséges.
Szolgáltatásaink megrendeléséhez szükséges előleg megfizetésére, valamint a fennmaradó összeg kiegyenlítésére lehetőség van banki átutalással, készpénzes fizetéssel, továbbá bankkártyával történő fizetéssel online fizetési felületen keresztül. A fizetési lehetőségekről bővebb információ a Fizetési lehetőségek menüpontban található.